CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, March 27, 2009

Sudah jauh aku meninggalkan jalanmu..

"Sudah jauh aku meninggalkan jalanmu.. Kini tiba masanya aku kembali.."

pergh! sgguh menusuk sanubari sgguh ayat di atas. sigh. ini ptg sy mau kembali ke pangkal jln ye teman2. "hah kembali ke pangkal jln??" soal anda semua dgn penuh tanda tanya. apakah kesalah-silapan dan dosa2 tahap mega yg telah cik halie lakukan hingga ingin kembali ke jln yg lurus? nehi kwn2 nehi. maksud kembali ke pangkal jln di sini ialah sy ingin pulang ke pangkal jln sy yakni pulang ke kg halaman. sudah tidak terbendung lg rindu dendam terhadap ayah bonda kaum keluarga sanak saudara rakan taulan jiran tetangga ayam itik lembu kerbau kambing yg terchenta tau. sob sob. "cait! bikin saspen saja. blik kg pon nk wat kecoh dgn penuh sensasi" fikir anda semua lg. eh sukati sy la nk eksaited lebih2 pon kn. jeles la tu x dpt ikot sy blik kg (statement ini ditujukn spesel utk Incek MAD yg tidak mempunyai kg halaman. sapa suruh dilahir dan dibesarkn di PJ. huhu).

ok that's it for today. daa..

"hah abes dah?? tu je nk cite?" seranah korg lg. ye la mmg tu je la pon sy nk cite. nk bgtau yg sy nk blik kg ptg ni. itu sahaja. noktah. finish. the end. tammat. kenapa? korg nk dengar sy membebel lg ke? sudah tentu tidak kan? huhu.

sebelum sy mengundurkn diri terimalah serangkap lagu (lagu ye bkn pantun. kang kalu jual pantun kang mcm la korg nk beli. huh!) utk kita nikmati bersama. enjoy!

Geylang, Si Paku Geylang,
Geylang, Si Rama-rama,
Pulang, marilah pulang, marilah pulang, bersama-sama
Pulang, marilah pulang, marilah pulang, BERSAMA-SAMA!!!
All together now!



Notakaki: ini bkn gmba kg sy. ini kg org lain. sy curi sahaja..

3 comments:

~dARlee zURiS~ said...

akhirnya....cik halie mau gak pulang ke pangkal jalan
ahakss ;P

selamat pulang ye
bawak balik bakal menantu mak tak?
hehehee

Halie said...

yay! kembali ke pangkal jln! yippee!!

huh? bakal menantu mak? natang ape itu? x penah dengar pon..
lalalala~ ^_~

UglyPooh said...

bnda tu rupe dia cam itik kot..;-d